නාඩි සෙට් එක

Tuesday, May 15, 2012

සැප් 22 අනතුර - නාඩියා සහ තල් කිරි!


 මේ නාඩිය ටිකක් පරණ එකක්!ටිකක් කිව්වට ටිකක්මත් නෙවෙයි....මාස 7 ක් 8 ක් විතර...නාඩියාට සිද්ද වෙච්ච පොඩි ජල්තර් කේස් එකක්!බුකියේ තමයි පබිලිස් කොරලා තිබ්බේ...



මා මේ ලිපිය ලිවීමට අදහස් කළේ මගේ ශ්‍රි නාමයට අපහාස වන අයුරේ ප්‍රකාශ ෆේස්බුකිය හරහා පැතිර යාමට පටන් ගෙන ඇති නිසාය.
මා හට අනතුරක් සිදු වූ බව ඇත්තකි....එය සැකවින් මෙසේය....

සැප් 22  රාත්‍රි 10.05 පමණ නාඩියා නාඩිරත්න  වන මම මාගේ නිවසේ කෑම කාමරයට වී තල් කිරි කෝප්පයක් පානය කරමින් සිටියෙමි.හදිසියේ  මේ මල ඉලව් තල් කිරි මාගේ පිට උගුරේ ගියාය...මට සිහි නැති විය!නිව්ටන් ගේ නියම සියල්ල සනාථ කරමින් මා බිම ඇද වැ‍ටුනි!!

විනාඩි 2ක පමණ භයානක කාලයකට පසුව මට සිහිය ලැබුණි...නමුත් වැටීමේ ආනුභාවයෙන් මුහුණ ඩැමේජ් වී ඇත...මාගේ මව්පියන් බිය වූයේ ඉහින් බහින ලෙඩක් මා වැනි සුවච කීකරු පුත්‍රයෙකු හට වැලදී නොතිබු නිසාය....

වහා ක්‍රියාත්මක වන පරිදි මා කුරුණෑගල මාමාගේ පවුලේ හොස්පිටලය වෙත ට්‍රාන්ස්ෆර් කෙරුණි..සියලු වේග සීමා බිද හෙලමින් පියා කුරුණෑගල කරා ධාවනය කලේය...

මාමාද නැන්දාද හනික පැමිණියේය...මාමා මාගේ හදවත තවමත් මා සතුව ඇති බව සොයා ගත්තේය!නැන්දා මාගේ හුස්ම වැටෙන බව සොයා ගත්තාය....!!! නාඩියා ජීවතුන් අතරය!!

නමුත් සැමගේ සුව සෙත තකා මට බෙඩ් රෙස්ට් කොරන්නට නියම විය...ඒ අනුව මම බෙල්ලත් ඇමැස්ටි කරගෙන ඇදට වී සිටීමි.....!

මේ ජාතික විවසන තත්වයේ ප්‍රයෝජන ගැනීමට සිතූ මාගේ අති ජාත මිත්‍රයන් සෙට් එක මාධ්ය සාකච්චාවක් කැදවා මාගේ අසරණ රසිකයන් භීතියෙන් මුසපත් කර ඇත!!ඒ අවලමුන් මීට කාන්තා පාර්ශවයක සම්බන්ධයක් ඇති බව ලෝකයටම දැනුම් දී තිබේ!!

මල කෙලියකි!!මාගේ ජංගම දුරකතනය 23 උදේ සිට හඩ තලයි!!දස් දෙසින් ශෝක ප්‍රකශය!!"ඔව්වා ඔහොම තමයි බන් ගනන් ගන්න එපා....කෙල්ලෝ ඔක්කොම එකයි!"මා හට වැඩේ මීටර් වූයේ එවිටය!!වහා ක්‍රියාත්මක වන පරිදි මම ශර්ලොක් හෝම්ස්ට එස්.එම්.එස්. 1ක් යවා මේ ප්‍රචාර යැවූ එකා සොයා ගැනීමට නියම කලෙමි!! විනාඩි 14 තුල වාර්තාව ලැබුණි!!වෙන් එකෙක් නොවේ!ඒ හිතාදර පුශ්පයාය!!!(ඌ කොහොමත් අන්තිම කුප්ප රජෙකි!)ඌට කතා කර මුලින්ම ආදරයෙන් ජාතිය ඇමතුවෙමි!!

ඊට පසුවද කෝල්ස් ඒම අඩු උනේ නැත!තවමත් මම ජාතිය අමතමින් සිටිමි!

ඔබාමා අය්යා කථා කර ලෝකයේ සියලු තල් ගස් කපා දාන්නද කියා ඇසුවේය!!!එලිසබත් ඇන්ටී මෙය මානව හිමිකම් කවුන්සිලයට දැනුම් දෙමු කියා කීවාය! ගඩා‍ෆි බොස් සැගවී සිට එස්.එම්.එස්. 1ක් එවමින් දුක ප්‍රකශ කළහ....(මෙය ගඩාෆි අයියා වැලිගම් යාමට පෙර පලවූ ලිපියක් බව කරුණාවෙන් සලකන්න )

අනේ පව්!!ලෝකයක් මං වෙනුවෙන් දුක් වෙන හැටි!!!

මම තවමත් මෝල් ගසක් ගිල්ලා මෙන් ඇදකට වී සිටිමි....සුව පැතූ සැමට ජය.........

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...